Latest news (2019)

Ronde tafel in het federale parlement

Op 7 februari 2019 gingen de partners van het ReumaHuis (reumatologen en patiënten) naar het federale parlement voor een rondetafelconferentie met parlementaire afgevaardigden van verschillende partijen en leden van de Gezondheidscommissie. 

di, 07/30/2019 - 13:38

Vier samen met ons de 20ste verjaardag van het FWRO!

Vrijdag 29 november 2019 staat in het teken van reuma! Kom genieten van een spetterend muzikaal en culinair feest met Les Truttes en DJ Axel Daeseleire in Studio 16 Event Hall in Lint. Bestel hier je ticket en help mee de levenskwaliteit van reumapatiënten te verbeteren: Tickets kopen

zo, 07/28/2019 - 12:13

Online symposium 'De toegevoegde waarde van de reumatologieverpleegkundige'

De zorg voor mensen die lijden aan reuma is in volle ontwikkeling! Dit symposium is een gelegenheid om kennis te maken met reumatische aandoeningen.

zo, 07/21/2019 - 22:19

Proficiat Cécile Verdonck, met de solidariteitsprijs!

In Berlare is voor de vijfde keer op rij de solidariteitsprijs uitgereikt in de Dreef in Berlare. Deze prijs wordt gegeven aan een persoon of groep die zich belangeloos inzet voor de medemens. Dit jaar ging de prijs naar Cécile Verdonck.

vr, 05/03/2019 - 13:50

kunstenaars schilderen live 2 koeien voor het goede doel

Ludo Modelo, Kristof Donckels en Kkamila zijn 3 kunstenaars die door Art Director Karlen Crea van “Siësta Beach” in Knokke zijn gevraagd om dezer dagen aan een live project BEAT(ch) ART te werken ten voordele van Hand in Hand, Samen tegen Kinderreuma!

wo, 05/01/2019 - 13:56

Lopen voor het goede doel :)

Zaterdag liep Werner Van Assche een halve marathon in het Hallerbos ten voordele van Hand in Hand! Een dikke merci en proficiat met deze prachtige prestatie!    

ma, 04/29/2019 - 14:01

Schrijf je in voor de tungrirun tvv hand in hand

Trek een sprintje naar www.tungrirun.be en schrijf je in voor de 30ste editie van #Tungrirun19 in Tongeren op 1mei! De opbrengst gaat dit jaar naar Hand in Hand, Samen tegen Reuma! Zet je sportschoenen maar al klaar! :)

zo, 03/24/2019 - 14:04

Bedankt ecs2xl voor jullie steun!

ECS2XL organiseerde in 2018 talrijke acties ten voordele van Hand in Hand, Samen tegen reuma. Ze verzamelde maar liefst 1000€. Dank u voor dit fantastisch initiatief!

wo, 01/16/2019 - 14:05